پرسشنامه یادگیری خود جهت دهی (چنگ و همکاران ، 2010) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 2 |
حجم | 25 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
پرسشنامه یادگیری خود جهت دهی (چنگ و همکاران ، 2010) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگیدانلود پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها : 20
تعداد مولفه : 4 مولفه ( انگیزش یادگیری، طرح ریزی و اجرا، خود نظارتی و ارتباط بین فردی )
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 2
توضیحات
ایندانلود پرسشنامه را چنگ و همکاران (2010) ساخته اند و دارای 20 پرسش است. این آزمون علاوه بر نمره کلی، 4 مؤلفه یادگیری خودجهت دهی شامل انگیزش یادگیری، طرح ریزی و اجرا، خودنظارتی و ارتباط بین فردی را می سنجد. پاسخ دهی بهدانلود پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت از خیلی موافقم تا خیلی مخالفم است. نمره که از ایندانلود پرسشنامه به دست می آید بین 20 تا 100 است. نمره بالا در ایندانلود پرسشنامه نشان دهنده سطح بالای یادگیری خودجهت دهی است. در پژوهش شن، چن و هو (2014) آلفای کرونباخ برای کل مقیاس 91/0 و برای چهار خرده مقیاس به ترتیب 81/0، 82/0، 75/0 و 75/0 محاسبه شد.
پرسشنامه شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان (زو و جی ، 2012) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 2 |
حجم | 27 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
پرسشنامه شایستگی هیجانی- اجتماعی دانش آموزان (زو و جی ، 2012) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگیدانلود پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها : 25
تعداد مولفه : 5 مولفه (خودآگاهی، آگاهی اجتماعی، خود مدیریتی، مدیریت رابطه و تصمیمگیری مسئولانه)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 2
توضیحات
پرسشنامه شایستگی هیجانی اجتماعی دانش آموزان (SECQ)،دانلود پرسشنامه 25 سؤالی با 5 مؤلفه خودآگاهی، آگاهی اجتماعی، خود مدیریتی، مدیریت رابطه و تصمیمگیری مسئولانه زو و جی (2012) که در دانشگاه سنگاپور جهت دانش آموزان دبیرستانی نرم گردیده است برگرفته از یافته های مرکز همکاری یادگیری هیجانی- اجتماعی آموزشگاهی (2008) است و دارای اعتبار بالای 70/0 گزارش شد. ایندانلود پرسشنامه دارای توانایی شناسایی دانشآموزان با توانایی بالا و پایین شایستگی هیجانی-اجتماعی است.
پرسشنامه سواد یادگیری مادام العمر (لی و تسای ، 2007) در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 4 |
حجم | 137 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
پرسشنامه سواد یادگیری مادام العمر (لی و تسای ، 2007) در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگیدانلود پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها : 49
تعداد مولفه : 11 مولفه و شامل سه حوزه (ورودی یادگیری، فرایند یادگیری و خروجی یادگیری)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 4
توضیحات
پرسشنامه سواد یادگیری مادام العمر در سال 2007 توسط لی و تسای ساخته شده و دارای 49 سؤال بوده است. ایندانلود پرسشنامه شامل یازده خرده مقیاس و سه حوزه (ورودی، فرایند و خروجی) است. برای استفاده و رواسازی و به دست آوردن روایی محتوایی در نمونه ایرانی، ابزار به فارسی ترجمه و به دنبال آن از یک متخصص زبان انگلیسی درخواست شد که آن را به انگلیسی برگردانند. تفاوت موجود بین نسخه های انگلیسی و فارسی ارزیابی شد. از طریق فرایند مرور مکرر این تفاوتها به حداقل ممکن کاهش یافت. بعد از آن توسط شش نفر از اعضای هیئت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و یکی از اساتید رشته زبان ترجمه مورد تائید قرار گرفت و پس از بررسی سایر گویه هادانلود پرسشنامه 49 سؤالی در اختیار تعدادی از اساتید قرار گرفت. مشکلات مربوط به گویه ها بررسی و رفع شد و واژگانی که مبهم بودند با نزدیکترین واژه معادلسازی شدند. این مقیاس شامل سه حوزه (ورودی، فرایند یادگیری و خروجی) و هشت مؤلفه و 49 گویه در طیف لیکرت است.
پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه (هوی و همکاران ، 2008) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 2 |
حجم | 26 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه (هوی و همکاران ، 2008) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگیدانلود پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها : 30
تعداد مولفه : 3 مولفه (تأکید علمی، خودکارآمدی جمعی و اعتماد به والدین و دانش آموزان)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد (به صورت کلی)
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 2
توضیحات
پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه در سال 2008 توسط هوی و همکاران به صورت جملات مثبت در مقیاس لیکرت (از کاملاً موافقم= 1 تا کاملاً مخالفم= 5) طراحی شده است. ایندانلود پرسشنامه شامل 30 گویه و 3 خرده مقیاس شامل تأکید علمی، خودکارآمدی جمعی و اعتماد به والدین و دانشآموزان است. ضریب پایاییدانلود پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ برای کلدانلود پرسشنامه 94/0 و برای مؤلفه ی تأکید علمی 89/0 و برای خودکارآمدی جمعی 91/0 و برای خردهدانلود پرسشنامه اعتماد به والدین و دانش آموزان 97/0 گزارش شده است )هوی و همکاران، 2008).
پرسشنامه رضایت - وفاداری دانشجو (زندوانیان و همکاران ، 1397) در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
تعداد صفحات | 4 |
حجم | 36 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
پرسشنامه رضایت - وفاداری دانشجو (زندوانیان و همکاران ، 1397) در 4 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگیدانلود پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها : 20
تعداد مولفه : 2 مولفه (رضایت از دانشگاه، وفاداری دانشجو به دانشگاه)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد (به صورت کلی)
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 4
توضیحات
در این پژوهش به منظور سنجش میزان رضایت - وفاداری دانشجویان و دانش آموختگان دختر و پسر تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد از خدمات ارائه شده از سوی دانشگاه ازدانلود پرسشنامه محقق ساخته رضایت - وفاداری دانشجو به دانشگاه استفاده شد. نسخه ی اولیه ابزار 22 سؤال شامل 3 مؤلفه: شهرت دانشگاه (سوالات 1تا 4 (، رضایت از دانشگاه (سوالات 5 تا 12) و وفاداری دانشجو به دانشگاه (سوالات 13 تا 22) بود و در نسخه ی نهایی که از طریق تحلیل عاملی اکتشافی تأیید شد به 20 سؤال کاهش یافت. این ابزار جهت سنجش 2 عامل: رضایت از دانشگاه (سوالات 1 تا 16) وفاداری دانشجو به دانشگاه (سوالات 17 تا 20)، طراحی شده است. شیوه ی نمره گذاری سؤالها از 1 تا 5 (کاملاً موافقم= 5 و کاملاً مخالفم= 1) می باشد که پس از استخراج مؤلفه ها، سؤالات مربوط به هر مؤلفه نوشته شد.