بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه,دانلود پرسشنامه,سایت پرسشنامه های روانشناسی,پرسشنامه رضایت شغلی,پرسشنامه استاندارد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه,دانلود پرسشنامه,سایت پرسشنامه های روانشناسی,پرسشنامه رضایت شغلی,پرسشنامه استاندارد مدیریت

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم45 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008) در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


ویژگیدانلود پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها :                            19

تعداد مولفه :                               7 مولفه (اعتماد، تعهد، دوست داشتن، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و رابطه متقابل)

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                        دارد (به صورت کلی)

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            2

 

توضیحات

پرسشنامة بازاریابی رابطه­ مند توسط کیم در سال 2008 ساخته شده که شامل 28 گویه و 7 مولفه اعتماد، تعهد، عشق، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و عمل متقابل است. بعد از هنجاریابی ایندانلود پرسشنامه توسط طاهری­ کیا و همکاان (1397) تعداد گویه­ ها از 28 گویه به 19 گویه کاهش یافت. ایندانلود پرسشنامه دارای مقیاس پنج ارزشی لیکرت شامل کاملاً موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم و کاملاً مخالفم است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.