بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه,دانلود پرسشنامه,سایت پرسشنامه های روانشناسی,پرسشنامه رضایت شغلی,پرسشنامه استاندارد مدیریت

بانک پرسشنامه

بانک پرسشنامه,دانلود پرسشنامه,سایت پرسشنامه های روانشناسی,پرسشنامه رضایت شغلی,پرسشنامه استاندارد مدیریت

پرسشنامه شادمانی ذهنی PANAS

پرسشنامه شادمانی ذهنی PANAS
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 8 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
پرسشنامه شادمانی ذهنی PANAS

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه شادمانی ذهنیPANAS

دارای 2 صفحه وبافرمت ورد وقابل ویرایش

از این مقیاس(واتسون، کلارک و تله‏گن، 1988)برای اندازه‏گیری عاطفه مثبت‏ (AP) و عاطفه منفی‏ (AN) استفاده شده است. مؤلفین این مقیاس، جهت برآوردن نیاز به یک مقیاس پایا و معتبر، که هم خلاصه باشد و هم راحت قابل اجرا باشد، یک مقیاس 20 ماده‏ای با عنوان PANAS تدوین کردند. آزمودنی‏ها بر روی یک مقیاس 5 نقطه‏ای از 1(خیلی کم)تا 5 (خیلی زیاد)نشان می‏دهند که هر یک از 10 حالت عاطفی منفی و هر یک از 10 حالت عاطفی مثبت را به طور کلی چگونه احساس کرده‏اند. این آزمون ترجمه و مبادرات به تعیین ضرایب آلفا و بازآزمایی آن گردید. ضرایب آلفا بر روی 30 آزمودنی برای عاطفه مثبت برابر 83/0 و برای عاطفه منفی برابر 82/0 حاصل شد. ضریب بازآزمایی در فاصله 6 هفته برای عاطفه مثبت برابر65/0 و برای عاطفه منفی برابر 68/0 حاصل شد (مظفری، 1382).


n


پرسشنامه‌ی بهزیستی روان‌شناختی ریف

پرسشنامه‌ی بهزیستی روان‌شناختی ریف
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
پرسشنامه‌ی بهزیستی روان‌شناختی ریف

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه‌ی بهزیستی روان‌شناختی ریف دارای6 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش

ابزارهای متعددی برای اندازه‌گیری متغیرها وجود دارد. رایج‌ترین ابزار تحقیق، پرسشنامه است. پرسشنامه یکی از ابزارهای رایج تحقیق و روشی مستقیم برای کسب داده‌های تحقیق است (سرمد و همکاران، 1385). پرسشنامه مجموعه­ای از سؤالات از قبل تدوین‌شده است که پاسخ‌دهندگان، پاسخ‌های خود را درون دامنه­ای از گزینه‌های معین انتخاب می­کنند (دانایی‌فرد و همکاران، 1388). تکمیل پرسشنامه می‌تواند از طریق مراجعه شخصی، پستی و یا تلفنی صورت پذیرد. پرسشنامه پژوهش حاضر با استفاده از پرسشنامه­های استانداردی که برای ارزیابی متغیرهای موردبررسی تدوین‌شده، تهیه گردیده است.


پرسشنامه پردازش شناختی

پرسشنامه پردازش شناختی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
پرسشنامه پردازش شناختی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه پردازش شناختی دارای 13 صفحه وبافرمت ورد وقابل ویرایش

پرسشنامه پردازش شناختی (CPI) که کروز در سال 1999 برای کمک به روند تشخیص افتراقی اختلال یادگیری خاص برای سنین 7 تا 19 سال تهیه نموده است مبتنی بر مرور کامل جریان عصب شناختی، اندازه گیری رسمی شناختی از 1200 دانش­آموز، مصاحبه با بیش از صد والدین و دانش­آموز و مشاهده مستقیم رفتار افراد با اختلال یادگیری است. مشخص شده است که این پرسشنامه می­تواند پایایی افتراقی زیر گروه­های خاص اختلال یادگیری و ترویج درک واضح­تر اختلال یادگیری همراه با مداخلات آموزشی مناسب بدست بدهد.


برخی از نکات برجسته cpi:

می­تواند به عنوان بخشی از یک ابزار ارزیابی رسمی پردازش و هم به عنوان یک ابزار غربالگری پیش از ارجاع استفاده شود.

می­تواند به عنوان ابزاری برای ارزیابی سبک یادگیری برای همه دانش­آموزان و بزرگسالان استفاده شود.

ارزیابی کاملا معنی­دار از ویژگی­های اساسی پردازش اطلاعات هم برای اشخاص دارای اختلال یادگیری و هم برای اشخاص بدون اختلال یادگیری ارائه می­دهد.

یک روش قابل اعتماد و آسان از نمره­دهی عینی بر اساس شناخت طولانی مدتی که والدین در مورد یادگیری فرزندان خود یا ویژگی­های پردازش اطلاعات آنها دارند، ارائه می­دهد.


پرسشنامه نمونه برگه ثبت داده ها

پرسشنامه نمونه برگه ثبت داده ها
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 9 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسشنامه نمونه برگه ثبت داده ها

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه نمونه برگه ثبت داده ها دارای 3 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش

ابزار سنجش در این پژوهش برگه ثبت داده­ها می­باشد که از طریق مشاهده­ی دقیق و علمی پژوهشگر انجام شده است و همچنین از جداول و نمودارهایی که عملکرد آزمودنی را قبل از و بعد مداخلات نشان می­دهد. در این پژوهش آزماینده دو بعد از ابعاد مهارت­های ارتباطی را که کودکان درخودمانده در آنها دچار نقص می­باشند و در پژوهش­های شارلوپ، والش در سال 1986 و کانر در سال 1943 به آنها پرداخته شده است(شارلوپ، 1986؛ ترجمه ناینیان، 1388) را به صورت رفتارهای قابل مشاهده و اندازگیری تعریف می­کند و به ثبت هر یک از آنها می­پردازد


Sharlop


پرسشنامه آموزش های مهارتی محصول محور

پرسشنامه آموزش های مهارتی محصول محور
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
پرسشنامه آموزش های مهارتی محصول محور

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه آموزش های مهارتی محصول محور دارای 14 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش

ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ، دست ساز پژوهشگر است به این صورت که تمام مولفه ها وشاخص های آموزش های مهارتی محصول محور از طریق مطالعات کتابخانه ای جمع آوری شد و پس از تایید متخصصین (مدیران اجرایی ) و استاد راهنما و مشاور محترم به صورت پرسشنامه تدوین شد که از چهار بخش فرصت ، تهدید ، قوت و ضعف تشکیل شده است .از جمع 34 گویه ای این پرسشنامه 10 گویه به فرصت های محیطی ، 7 گویه به تهدیدات محیطی ، 9 گویه به نقاط قوت و 8 گویه به نقاط ضعف اختصاص یافته است .

1-1- روایی و پایایی تحقیق

روایی - روایی از واژه روا به معنای جایز و درست گرفته شده است و به معنای صحیح و درست می باشد . مقصود از روایی آن است که وسیله اندازه گیری بتواند خصیصه و ویژگی مورد نظر را اندازه بگیرد . به عبارت دیگر روایی عبارت است از میزان انطباق مشاهد ات و پرسش های پژوهش با هدف اصلی پژوهش . اهمیت روایی از آن جهت است که اندازه گیری های نامناسب و ناکافی می تواند هر پژوهش علمی را بی ارزش و ناروا سازد ( ازکیا ، دربان آستانه ، 1382 ، 5 ).



- Validity